wtorek, 27 grudnia 2011

świąteczne

                                              I już po świętach. Jak Wam minęły? Mnie bardzo szybko. To była pierwsza od początku do końca wspólna wigilia z moim mężem. ;) Który wprowadził do mego domu makówkę, którą sam zrobił.! Wow! ;) Pierwszy raz ją jadłam, dobra była. ;)Niestety nie było śniegu przez całe święta. ;(
I niestety, ale trzeba zrzucić parę kilo, które miałam zrzucić już przed świętami, ale co ja poradzę, że tak uwielbiam słodycze? Hmm, trzeba będzie wziąść się za siebie, za to, aby w  końcu regularnie biegać, a nie wtedy kiedy mi się przypomni...I chyba po raz pierwszy w życiu jednym z wielu postanowień na nowy rok będzie schudnięcie. Nie! 4 lata temu temu też chciałam zrzucić zbędne kilogramy. ;) I teraz też muszę. Kiedyś nie miałam problemów z wagą, ale ostatnimi czasy kilka czynników złożyło się na to, że przytyłam i nie podoba mi się to. Jasne, ktoś patrząc na mnie może powiedzieć- czego ta dziewczyna chce od siebie? Przecież jest szczupła. Owszem-patrząc prosto-tak, ale z boku już niestety nie . :(  I ta waga -4 kg więcej niż zwykle.  Szczerze powiedziawszy, chciałabym zrzucić 8kg...;)
A poniżej kilka foto z świąt...

...uwielbiam trzymać nogi na stole...a Wy? ;)


                                                                          tights - no name
                                                                          skirt - Zara
                                                                          blouse - Stradivarius 
                                                                          vest - KappAhl







                                                                     boots - Centro
                                                                     tights - no name
                                                                     skirt - Zara
                                                                     shirt - F&F
                                                                     necklace - H&M

5 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podobają koszula i kamizelka.

    PS: Z czego chcesz się odchudzać?

    OdpowiedzUsuń
  2. Monikuella-chcę odchudzić mój brzuch i uda, to najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)