poniedziałek, 5 grudnia 2011

błysk

Hej!
Znów poniedziałek. Mam wrażenie, że do napisania nowego posta najczęściej zasiadam właśnie w poniedziałek. ;)
Na sobie mam nowy sweter, który po założeniu troszkę mnie gryzł, ale przestał ;), albo przyzwyczaiłam się do niego. ;) Tak czy inaczej , bardzo go polubiłam. ;) Bardzo fajnie odbija światło, ma seksi dekolt i wpisuje się w trendy, czego więcej chcieć ? Ach tak, czy grzeje? Hmm, chyba tak.
I pasuje mi do włosów, prawda? ;)







shoes - Centro
sweater, trousers - no name
bag - Phynes
necklace - House

6 komentarzy:

  1. sweterek jest mega śliczny i TAK, pasuje Ci do włosów a jeszcze ta torebka... i masz śliczną tą kokardkę :}
    czerwony, kokardka idealny strój na Mikołajki :}
    pozdrawiam i miłego dnia :}

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw:)

    Zapraszam na mikołajkowy konkurs do wygrania 200zł do H&M:)
    http://wwwczekofashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny kolor sweterka!:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. beautiful outfit!

    I follow u here , follow me please
    And I ask you if follow me also here because my google give me a problems :((
    BLOGLOVIN

    ♥♥♥♥♥♥♥♥

    kiss
    Erika
    My Free Choice

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterek świetnie się komponuje z włosami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne połączenie! Masz rewelacyjny gust kochana!
    Wysoką klasę i nienaganną figurę!
    Pozazdrościć :*


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)