czwartek, 10 listopada 2011

wygodnie

Hej!
Dziś za wiele nie będę się rozpisywać, po prostu ubrałam się wygodnie, do , że tak nazwę - szybkiego latania tu i tam. ;) Założyłam zapomnianą kamizelkę, którą kupiłam 4 lata temu w Holandii, pamiętam, że jak ją zobaczyłam, to z miejsca na nią zachorowałam. Kosztowała 80 euro, nie miałam wtedy przy sobie ani kasy ani karty. Gdy wróciłam ze sklepu, zastanawiałam się nad jej zakupem, przeliczyłam na złotówki koszt kamizelki i wynik nie bardzo mi się spodobał. ;) Ale uznałam-raz się żyje, i następnego dnia wybrałam się po nią do sklepu. Byłam happy, jak już taszczyłam ją w torbie. ;) A szczerze powiedziawszy, to bardzo rzadko ją zakładam...
I co, miałam się nie rozpisywać, tak ? ;)






shoes- allegro
jeans- sister's
blouse/sweater- H&M
vest- Golddigga
bag- KappAhl
earrings, bracelets- no name

P.S. Patrząc teraz na te zdjęcia, stwierdzam, że ubrałam się kolorystycznie do...palet...;)

Na koniec piosenka, którą ostatnio mogłabym słuchać non-stop. ;)
 http://ulub.pl/DWDRqKi7VO/kanye-west-jay-z-feat-mr-hudson-why-i-love-you

1 komentarz:

  1. Hi Eve, I love your look casual!! I like your vest!!
    Have a nice weekend!

    Besos, desde España, Marcela

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)