poniedziałek, 14 listopada 2011

poniedziałek

Witam w kolejnym tygodniu!
Co wchodzę na bloga i chcę umieścić posta w poniedziałek, za każdym razem uświadamiam sobie, że to kolejny poniedziałek i kolejny, że czas tak strasznie szybko przemija.
...zaraz święta...swoją drogą....;)
Macie już prezenty dla bliskich? Ja pomału kompletuję , o dziwo bardzo wcześnie jak na mnie, zwykle myślałam o prezentach dopiero w grudniu...;)
Na dłoniach mam coś jakby rękawiczki, jakby ocieplacze czy rękawy, rzadko je zakładam, bo albo jest na nie za ciepło albo za zimno, według mnie  niezbyt są praktyczne, ale na pewno są ciekawe. ;)






shoes- win
trousers- Goodies
jacket- F&F
gloves- no name
scarf, earrings- made in Zakopane ;)
bag- Cropp

1 komentarz:

  1. Bardzo ładny zestaw.

    Co do prezentów ja pewnie zacznę kupować dopiero w grudniu. Niestety jak zawsze nie mam zielonego pojęcia co kupić dla męża. :-(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)