środa, 2 listopada 2011

nowe włosy mam

Witam po długim weekendzie.

Jak tytuł posta mówi- zmieniłam włosy. ;) Ale to zabrzmiało. ;) Postanowiłam obciąć długie włosy do ramion. Tak długich włosów, jakie miałam do niedawna, nie miałam jeszcze nigdy. Były prawie do połowy pleców. Chciałam mieć długie, zapuszczałam je, ale doszło do tego, że oprócz tego, że już mi się znudziły, bardzo się plątały, oraz strasznie je gubiłam. Włosy z natury mam sypkie i bardzo się plączą, dlatego nie znoszę ich czesać, a gdy były takie długie, czesanie ich było prawdziwą udręką. Teraz jest lepiej. ;) Grzywkę obcięłam ukośnie, czasem tak ją obcinam, ale prawdę powiedziawszy chciałabym znowu mieć ją całkiem poziomą. ;) Tym się jednak nie martwię, bo grzywka szybko mi rośnie. ;)
Jeśli chodzi o to, co mam na sobie, to postanowiłam założyć jedną z moich ulubionych sukienek. Uznałam, że przecież nie musi wisieć na wieszaku i czekać do lata, ani też na specjalną okazję. ;) Buty, które mam na sobie, wiecie już, że bardzo je lubię, ale niestety, ich jakość jest słaba, mam na nich dużo otarć w różnych miejscach i odfarbień od spodni. :(

      




Na sobie mam :
sukienka- Zara
katana- New Look
komin- F&F
buty- wygrana
torebka- sh
kolczyki- Cubus

3 komentarze:

  1. i love your style!i am a new fashion blogger from indonesia living in singapore :) i really like your blog. i will really reaaally appreciate & it will be an honor to have u as my blog member. 



    and of course i will folback!!! :D also, u can mention me anytime on twitter @tiodang if you want me to check out your latest post & leave a comment ^^ 
i've just recommend your post to google!u can check it! that's what u got if you keep in touch with my blog too!! hope u will do the same ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. I like what you post today.
    i´d apreciate if you have time check out my blog. and share some comments!

    http://paquetevsitasbien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)