środa, 16 listopada 2011

news'y

News'y z szafy i nie tylko.





coat- Bershka
boots- Centro

trousers, sweater's, top- no name


gloves- no name
necklace- House


Uwielbiam wszelkie świeczki, świeczniki, kadzidełka, tak więc uzupełniłam zapasy. Oprócz tego kilka kosmetyków, m.in. mascara Eveline, bardzo spodobało mi się opakowanie, szczoteczka jest bardzo ciekawa i efekt użycia też mnie zadowolił. Powyżej jest też czarna kredka do oczu Eveline, krem do twarzy Dax Cosmetics i baza pod makijaż Ingrid.

2 komentarze:

  1. Nieźle się obkupiłaś. Też używam tych białych świeczek są świetne. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Such a lovely post, I like this outfit you've created! Great sense of style!

    Enter the Shopkempt giveaway on my blog!
    Please Follow me on Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)