czwartek, 20 października 2011

letnia spódniczka i spacer


Dziś postanowiłam ubrać letnią spódniczkę. Uznałam, że może ożywić resztę ubioru, że może być ciekawie, że nie jest jeszcze na tyle zimno, by z niej całkiem zrezygnować . Pewnie jeszcze do niedawna nie brałabym takiej opcji pod możliwość, ale teraz myślę nieco inaczej odnośnie mody niż kiedyś. ;) I jestem zadowolona z efektu, jaki uzyskałam. ;)





Ubrana byłam w :
buty- StyloweButy.pl  , wygrane
spódniczka- Cubus
koszula- Stradivarius
kolczyki- no name
torba, kieł- New Yorker
kożuszek- Tally Weijl  , siostry

Poniżej zdjęcia ze spaceru. ;) Pogoda super, więc trzeba korzystać ile się da .;)



Nie, nie kopnęłam Spini...






Na spacer ubrałam się w :
tenisówki- CCC
spodnie, kurtka- Reserved
apaszka- sh
kolczyki- H&M

3 komentarze:

  1. Fajne zdjęcia. Bardzo mi się podoba zestaw z pierwszych zdjęć. Szczególnie kurtka m się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuje za odwiedziny na blogu. Swietna torba i psinka cudna!!

    OdpowiedzUsuń
  3. love it.
    please come to see mine.
    http://paquetevistasbien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)