piątek, 28 października 2011

gdy nie wiem co...

Kiedy nie wiem lub nie mam czasu na myślenie co ubrać, z pomocą przychodzą mi  luźne bluzki, nietoperze. ;) Ostatnimi czasy bardzo polubiłam takie oversiz'y. ;) Uważam, że takie nakrycia nadają fajny, luźny, ciekawy wygląd.
Bluzka, którą mam na sobie należy do moich ulubionych jesienno/zimowych .
Patrząc na zdjęcia, możliwe, że pomyślicie - o nie, znowu ten kieł! ;) Prawda jest taka, że mam więcej niż jeden naszyjnik ( w co może trudno uwierzyć patrząc na moje zdjęcia ), ale ten kieł uwielbiam nosić i uważam, że jest uniwersalny.




Na powyższym zdjęciu jedna z moich ulubionych torebek i buty, które są nieco mokre od rosy. ;)



Na sobie mam :
shoes- allegro
trousers- House
blouse- H&M
necklace- New Yorker
bag- KappAhl
bracelets- House/ Malibu
earrings- no name
ring- New Yorker
belt- sh

5 komentarzy:

  1. Co do kła można powiedzieć, że umiesz czytać w myślach. :-P Zestaw uważam za jeden z najlepszych jakie zaprezentowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. I love the tusk necklace with that billowy top! So stylish!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne buciki.;-)
    zachęcam do obserwowania mojego bloga.;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)