sobota, 22 października 2011

apaszko-kokardka

Hej!
Muszę przyznać, że czasem lubię grzeczny styl...;) Stąd ta apaszka, która posłużyła mi dziś za kokardkę. ;) Jak wiadomo, wszelkie wstążki, kokardki pod szyją są teraz bardzo na topie. Ten trend zahacza trochę o styl grzecznej dziewczyny, która z resztą w pewnym stopniu,  czasem mniejszym, czasem większym w nas siedzi. ;) Apaszka ta jest trochę problemowa, dlatego, że jest wąska, a w tym temacie ( kokardy ) bardzo się spisała. ;) Mój zestaw do bardzo grzecznych nie należy, mam skórzane spodnie ( raczej z grzecznością się nie kojarzą ;) , i buty dość masywne. ;) Ale jest elegancko i na luzie też. ;)W każdym bądź razie, apaszka w końcu znalazła zastosowanie. ;)





Ubrana byłam w :
buty- StyloweButy.pl , wygrana
spodnie- House
koszula- no name + DIY
sweter- C&A
kurtka- F&F
torba- New Yorker
apaszka- sh
pasek- sh
pierścionek- I Am
kolczyki- no name

6 komentarzy:

  1. Nie mogę napatrzeć się na twoje włosy. też miałam kiedyś taki kolor, ale źle się w nim czułam i źle w nim wyglądałam. Tobie jednak pasuje ten kolor włosów. Mi ta apaszka się nie podoba. Wydaje mi się, że ten zestaw lepiej by wyglądał bez apaszki, a tak poza tym to bardzo ładnie i kobieco. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. love this post and also your blog! I follow u!
    pass to my blog and follow me too :D
    kiss
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Great look! Love the red bag for a POP of colour.

    x
    Michelle
    www.michellesstylefile.blogspot.com
    GIVEAWAY

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)