poniedziałek, 26 września 2011

poniedziałek

Kolejny weekend za nami. Trzeba przyznać, że jak na razie  jesień jest piękna, i ja jak najbardziej korzystam z jej uroków chodząc w krótkich rękawach. ;)
Na sobie mam koszulę, którą polubiłam od razu, i cieszę się bardzo, że jeszcze śmiało mogę ją nosić w te piękne wrześniowe dni. ;) Oprócz ulubionej koszuli, mam też ulubione spodenki. Chyba to właśnie one pojawiają się na blogu najczęściej. ;)








wearing :
shoes-no name
tights-no name
shorts-Stradivarius
top-New Yorker
shirt-sh
sweater-Top Secret
bag-F&F
bracelets-no name
ring-I am

W sobotę odwiedziłam galerię w celu kupienia prezentu na imieniny dla męża, i kupiłam...sobie pierścionek...;)


7 komentarzy:

  1. I like so much your blog and hope you can check out mine soon and follow me if you really like.

    http://paquetevistasbien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. hmmm według mnie nie pasuje Ci ten kolor włosów..

    OdpowiedzUsuń
  3. I think you're a really talented blogger and you've got a great thing going on here. So pretty!
    (& I would love you to check my blog dear :))

    XO,
    Lucija
    WLL

    OdpowiedzUsuń
  4. Poszalałaś na maksa z tym kolorem włosów. Powiem szczerze, że nawet pasuje ci ten kolor. Zakup też niczego sobie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)