piątek, 2 września 2011

czuję jesień

Ja już czuję jesień , a Wy? Ale przyznam szczerze, że w tym roku nie nastraja mnie to źle, nie przejmuję się, że jesień może będzie deszczowa, szaro-bura. Przyjmuję to normalnie, i cieszę się na nowe, tym razem jesienne stylizacje. ;) Póki co, dziś jeszcze w odkrytych butach, bo przecież jeszcze ciepło jest. ;)
shoes-no name
trousers-Goodies
tunic-F&F
jacket-New Look
bag-Cropp
necklace-F&F
earrings-no name
bracelets-House/no name


Spodnie są czerwone, na zdjęciach wyglądają jak różowe.


A na koniec obiecane botki. Wygrałam te buty na blogu pewnej szafiarki. Są to buty od stylowebuty.pl . Pewnie gdyby nie wygrana, zamówiłabym je, ale że mam je za darmo, możliwe, że zamówię sobie jakieś inne. ;) Gdy przeczytałam, że wygrałam, wpadłam w euforię. W konkursie wzięłam udział chyba w ostatnim momencie. Tym bardziej to cieszy. ;) Botki te są bardzo wygodne, mięciutko się w nich chodzi i nie czuć wcale tej wysokości. Są świetne. Pomimo tego, że śmierdzą chińszczyzną...ale co teraz nie jest chińskie? ;) Na stylizację z tymi botkami mam już kilka pomysłów, póki co wstawiam samo ich zdjęcie. ;)
Prawda, że piękne?
Uwielbiam konkursy!!

6 komentarzy:

  1. They are amazing!!

    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super outfit, your jeans are a great colour :)
    http://cupcakesandtreacle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę !
    One są przecudowne !

    marysia-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. I'm in love with your shoes ;) and your blog is so nice !
    http://fayelarubia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)