środa, 14 września 2011

błyskotka na codzień

Kiedyś ubrania połyskujące, błyszczące wypadało nosić tylko na jakieś uroczystości. Dziś jest to dozwolone na codzień. W zasadzie zakazu nigdy nie było, ale tak się po prostu przyjęło.I już.  Ja postanowiłam moją błyszczącą bluzkę nosić na wiele sposobów i na wiele okazji. I jak najbardziej na codzień. ;)


Miałam małe obiekcję z połączeniem beżowych butów i czerwonych spodni, ale gdy już je razem połączyłam, obiekcji się wyzbyłam. ;)







Wearing :
shoes-win
trousers-Goodies
blouse-no name
jacket/bag-New Yorker
earrings-no name

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)