czwartek, 11 sierpnia 2011

z podróży poślubnej

 Dodaję dziś kolejną dawkę zdjęć z podróży poślubnej. Jest tyle fotek, które chciałabym tutaj umieścić, ale za jednym razem byłoby to strasznie długie i raczej mniej ciekawe, niż wrzucanie ich stopniowo. ;) 
                                                Miłego oglądania! ;)



Plus fajne teksty ma, prawda? ;)

                                                             
A poniżej kompletuję bransoletki ( "pandora"-haha ).


A poniżej ja w powietrzu ;)

Nieee, żartowałam...;) Ale chciałabym spróbować, jestem ciekawa tego szybowania w powietrzu. Jakie to musi być nieziemskie ( faktycznie ) uczucie. Mam nadzieję, że kiedyś polecę.



                                                                      Miałam na sobie :
                                                             shoes-CCC
                                                             jumpsuit-H&M
                                                             jacket and bag-New Yorker
                                                             ring-no name
                                                             bracelets-House, no name & gift


Ten zwyczaj przyszedł i do nas, jak wszystko do nas przychodzi z zagranicy. 





                                                                     bikini-Cropp

                                                     Wyglądał pięknie, kosztował dużo, ale smakował ohydnie.

Dzieci mają fajnie ;)


 I na koniec różowa landrynka, haha ;)


1 komentarz:

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)