czwartek, 18 sierpnia 2011

white trousers

Na dworze jest tak pięknie, że chce się żyć. Mam nadzieję, że jesień nie zawita do nas tak szybko jak niektórzy przepowiadają. Póki co, ja korzystam z pełni słońca i ubieram białe spodnie. ;) Czy gdy pogoda popsuje się, też będę w nich chodzić ? W tym roku dopiero je eksploatuje, zimą ich nie ubierałam, i w kolejnej porze roku chcę to zmienić . Białe spodnie zawsze kojarzą się z latem, więc na przekór temu, będę z nimi kombinować już po lecie. To znaczy...tak myślę...że będę...;)


                                                     shoes-CCC
                                                     trousers-KappAhl
                                                     top boxer-Reserved
                                                     bag-New Yorker
                                                     bracelets-House
                                                     necklace-New Yorker





4 komentarze:

  1. hej! bardzo fajny i ciekawy blog ;) super stylizacje!!i suknia ślubna, zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna torba:)
    A buty mam takie same:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała inpisracja dla mnie!! Super rurki, mój wymarzony łańcuszek z rogiem i ekstra torba!!!! :*:*:*:*:*:*:*:* Oczywiście obserwuje!!
    zapraszam do obserwacji mojego blogu:*:*

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    http://www.fashiondoll.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)