wtorek, 30 sierpnia 2011

po weekendzie

Witam! Jak po weekendzie? Ja byłam na weselu kuzynki. Przede mną jeszcze dwa śluby i wesela w tym roku. ;)  W sobotę było strasznie gorąco, a na sali niestety nie było klimatyzacji, napoje i serwetki cały czas znikały ze stołu. Na drugi dzień było o dużo lepiej. Już nie przebierałam sukienki. ;)
W sobotę ubrana byłam w sukienkę z moich poprawin, potem przebrałam ją na sukienkę koronkową z Zary ( znacie ją ;).
Poniżej zdjęcia z poprawinową sukienką. ;) Ale...ich jakość pozostawia wiele do życzenia :(


dress-New Yorker
my shoes-CCC
flowers-H&M
necklace-KappAhl
earrings-gift








Oglądałyście może "Miłość, nie przeszkadzać" ? Była tam scena z parasolkami po drinkach na głowie. Poniżej fotka po pierwszym drinku ;)

Pod spodem efekt nudy po zjedzeniu torta.... Moja i kuzynki praca. ;)



2 komentarze:

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)