poniedziałek, 22 sierpnia 2011

monday

I znów mamy poniedziałek, który jest piękny. W ogóle ostatnio cały czas jest pięknie i wszystko mnie cieszy. :) To chyba dobrze...;)
Dziś wrzucam fotki z bluzką, którą bardzo lubię. Jest to kolejna bluzka/t-shirt z H&M, kolejna szara, kolejna luźna, ale przecież inna niż ta, która była ostatnio w poście i która w zasadzie często się tutaj pojawia. ;) Jeszcze jakiś czas temu nie zwracałam na takie lejące bluzki uwagi, wydawały mi się mało ciekawe, takie trochę niedbałe, a teraz po prostu uwielbiam taki fason.!  Oj zmienia się to patrzenie na modę, na ubrania. Jednego lata nie wyobrażamy sobie, jak można nosić taką bluzkę, kolejnego lata, nie wyobrażamy sobie jak można nie nosić takiej bluzki...;)
Mi akurat o tą poniższą bluzkę chodzi...:
shoes-CCC
trousers-F&F
blouse-H&M
bag-New Yorker


Chciałam zwrócić jeszcze małą uwagę odnośnie tej luźnej bluzki. ;) Chodząc w niej dziś po sklepach w pobliskim miasteczku zwracałam na siebie nie małą uwagę. Chodziło o to odsłonięte ramię i od czasu do czasu pojawiający się brzuch. ;) W takich małych miejscowościach byle odsłonięte ramię i kawałek stanika to już szaleństwo.I oczywiście tematy do rozmowy dla co niektórych . ;) Ale ja lubię wzbudzać taką "kontrowersję" i patrzeć na "te" spojrzenia.
Pozdrawiam wszystkich tych, którzy są z małych miejscowości i mają dylematy-założyć bluzkę zbyt wyciętą na górze/na dole? a te dziurawe spodnie zakładać czy odpuścić sobie, bo...?
;)))

6 komentarzy:

  1. Gorgeous photos, I adore your bag - a beautiful colour =)
    http://cupcakesandtreacle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. love the purse! so cute

    love from San Francisco,
    Britt+Whit

    OdpowiedzUsuń
  3. Love your bag!

    GTBB,
    http://badjoan.blogspot.com
    http://cookingjoan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne buty, chciałabym zobaczyć je bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Great pictures...very nice... check me out
    http://leblogdelmmode.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)