piątek, 12 sierpnia 2011

kolejna dawka

  Dwa pierwsze dni wakacji mieliśmy deszczowe i raczej chłodne, ale później już było super. Z kolei ostatni dzień też się popsuł, więc nie było aż tak dużego żalu wracać do domku.
A ostatnio słyszałam, że fajna pogoda ma być jeszcze tylko tydzień, a potem już zimno. Oby się to nie sprawdziło. Ja jeszcze chcę ubierać letnie ciuszki! I Wy pewnie też.
A już pod spodem kolejna porcja wakacyjnych zdjęć ;)


Przed aleją masa ludzi robi sobie fotki, ja też mam. Ale wiecie co? Robienie fotek przy odbitych dłoniach już do mnie nie przemawia....;)
                                                                       Ubrana byłam wtedy w :
                                            shoes-CCC
                                            shorts-Orsay
                                            blouse-Cubus
                                            clutch-F&F
                                            bracelets-no name/House/gift





Będąc na tym kole czułam się zajebiście. ;) Fale mną trochę poniewierały, ale to mi nie przeszkadzało, tak fajnie mi było, że nie zauważyłam kiedy, a oddaliłam się kilka albo kilkanaście metrów od ostatniej czerwonej boi. Musiałam wracać, bo mogło zrobić się niebezpiecznie.


                                                           A tutaj ubrana byłam w :
                                             shoes-no name
                                             trousers-F&F
                                             blouse-no name
                                             bag-Cropp
                                             jacket-New Yorker
                                             necklace-KappAhl
                                             earrings-H&M


Na razie tyle fotek, ale może jeszcze dziś zajrzę tutaj z kolejną dozą, hihi. ;)

5 komentarzy:

  1. czy to Międzyzdroje? :)) właśnie siedze i oglądam DDTVN i m.in. stamtąd nadają hehe
    zazdroszczę Ci tego morza i pięknej pogody! ślicznie, wakacyjnie wyglądasz :)
    ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię zaglądać ma Twojego bloga bo...jest taki normalny :) Oprócz tego, że lubisz się "stroić" to pokazujesz na nim kawałek swojego świata. Podoba mi się to, że nie jesteś uzależniona od modowego szału jaki panuje wszem i wobec i to, że potrafisz się cieszyć tym co życie przynosi nam na co dzień :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. KOTA BEHEMOTA-tak, to Międzyzdroje ;)dzięki ;)
    MALGORZATA-bardzo dziękuje za miły komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)