środa, 20 lipca 2011

trzeci raz

Dziś wstawiam posta już trzeci raz. I po raz ostatni...dziś.;) Zaglądam tu cały dzień w przerwach na sprzątanie jak i wyjazdy. Postanowiłam dziś trochę poszaleć z wpisami, bo w najbliższych dniach możliwe że żaden wpis się nie pojawi. Jak wiadomo-mój ślub już w sobotę. Stresa jeszcze jako takiego nie mam, oby w sobotę też mnie ominął ( w co wątpie ). Tak więc dziś szaleje, i znów będzie posucha, haha.
Bluzka, którą mam na sobie, to bluzka, którą kiedyś prezentowałam tu jako moje DIY ;) Teraz macie okazję zobaczyć, jak prezentuje się ona na mnie. ;)
shoes-CCC
skirt-Cubus
blouse-no name+DIY
bag-Phynes
bracelet-no name
earrings-no name



Życzcie mi szczęścia! Pozdrawiam ;)





1 komentarz:

  1. powodzenia! czekam na duuuuuuuuuuuuuużo ślubnych zdjęć;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)