piątek, 8 lipca 2011

today

Dziś wybrałam paski. Połączyłam tunikę i nową spódniczkę, i muszę przyznać, że już uwielbiam tą moją nową spódniczkę ;) Bardzo dobrze czułam się w poniższym zestawie. A gdy spojrzałam na torbę, od razu me myśli szybowały ku morzu, plaży, wakacjach.;)
shoes-no name
bag-F&F
skirt-Cubus
tunic-H&M
jewellry-Zakopane :)

A na deser moje nowiutkie buty, w końcu zakupione na drugi dzień wesela. Bardzo ładne i bardzo praktyczne. Niestety cisną mnie w palec, dlatego wypsikałam środek rozciągaczem w sprey'u i założyłam skarpetkę. Są skórzane, więc mam nadzieje, że się rozbiją.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)