poniedziałek, 4 lipca 2011

shopping

W sobotę wybrałyśmy się z siostrą na shopping ;) Ja miałam na celu zakup butów poprawinowych, biżuterii, bielizny i oczywiście liczyłam na to, że na wyprzedażach znajdę coś jeszcze ;)  Siostra marzyła o zakupie bikini i butów. Jej marzenie się spełniło, hehe.;)
A moje? No cóż, nie do końca, ale i tak jestem zadowolona. Poniżej kilka zdjęć nowości.;) :
New Yorker
                                                                             Cubus
                                                                  bag-F&F
                                                                    scarf-no name
no name

Jak widać, część zamierzonych zakupów została spełniona, część nie, w dalszym ciągu nie mam butów. Jakiś czas temu upatrzyłam sobie pewne, piękne buty w Motivi, kosztowały chyba 239 zł, nie brałam ich, nie wiedziałam jaką będe mieć sukienkę na drugi dzień wesela. W sobotę wchodzę do Motivi i co mi się od razu rzuciło w oczy? Te właśnie buty! Przecenione na 129 zł i w dodatku w moim rozmiarze-36 ! Ja uhepiona od razu wzięłam je w ręce i pobiegłam przymierzać, i co? I co się okazało? Że mój rozmiar jest na mnie za duży!! :(  A 35 w ogóle nie mają. I prawdę powiedziawszy oprócz tych jednych butów w Motivi nie spotkałam żadnych innych pasujących do mej sukienki. Mało tego, praktycznie w żadnym sklepie w galerii nie spotkałam butów w jakimś stopniu podobających mi się w moim rozmiarze,po prostu pozostawały się same kajaki! Bez sensu. Chcąc kupić jakieś fajne buty musiałabym chyba zamieszkać w galerii, wtedy nikt z rozmiarem 36 nie sprzątnąłby mi ich...;)


2 komentarze:

  1. Zakupy moim zdaniem bardzo udane. Co do butów mam nadzieję, że w końcu je znajdziesz.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)