środa, 20 lipca 2011

poniedziałek w środę

Jest już bardzo późno, a ja dodatkowo dodaje zdjęcie opóźnione.
Na poniższych fotkach mam na sobie ulubioną bluzkę z tych eleganckich. Dostałam ja jakieś 2 lata temu od mego D. na urodziny i nadal wygląda jak nowa. Materiał jest świetny, bardzo dobre szycie, zawsze się sprawdza i jest śliczna. ;) Do tego ulubione dżinsy i już jedne z ulubionych butów, i jestem gotowa do wyjścia. Aha,i jeszcze czerwona pomadka.;)
shoes-CCC
jeans-New Yorker
blouse-Reserved
bag-KappAhl

Miłej nocki! Albo dnia! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)