poniedziałek, 18 lipca 2011

na szybko

Dodaję posta na szybko, dlatego że zaczęło się szybkie tempo na całego. Do ślubu zostało 5 dni. Tylko 5 dni. Czas bardzo szybko przeleciał, i wiem, że będzie jeszcze szybciej.
Wrzucam zdjęcia z wczoraj, może znajdę więcej czasu i wrzucę fotki z ostatnich kilku dni. ;)
Na sobie miałam bardzo prosty zestaw, muszę przyznać, że nigdy nie przepadałam za takimi zestawami, wydawały mi się za proste, za zwykłe, nie dla mnie, ale teraz zmieniłam zdanie. Właśnie do takich prostych zestawów można zaszaleć z dodatkami, zawsze wygląda się dobrze, i na czasie. ;)
blue shoes-my new love CCC
plastic sandals-F&F
jeans shorts-no name + DIY
top-Cherokee
necklace-New Yorker
earrings-H&M






2 komentarze:

  1. Top jest świetny. Od jakiegoś czasu zamierzam sobie kupić taki, ale na razie kończy się tylko na zamiarze.

    OdpowiedzUsuń
  2. MONIKUELLA: polecam kupno takiego topu, bo to naprawdę świetna i przydatna rzecz ;)zawsze się sprawdzi

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)