czwartek, 9 czerwca 2011

white trousers

Zawsze podobały mi się białe spodnie, a odkąd mój D. kupił sobie pierwszą parę białych spodni, potem drugą i już patrzył na następną, zachciało mi się takich spodni w swej szafie jeszcze bardziej. Niestety moje nogi nie są długie, a dodatkowo  posiadam masywne uda i szerokie biodra, więc białe spodnie za bardzo nie lubią takich właścicieli, dlatego są 2 wyjścia-albo darować sobie białe spodnie, albo kupić dobrze skrojone.
Te białe spodnie kupiłam zimą na wyprzedaży w KappAhl za 20 zł. Przymierzałam jeszcze obcisłe białe rurki, i tamte nawet bardziej podobały mi się, ale tylko wtedy, gdy patrzyłam na siebie z przodu, natomiast gdy spojrzałam na siebie z boku, już niestety nie podobałam się sobie. O tym, żeby nie brać białych rurek przesądziła jeszcze dziurka na szwie nogawki. ;)
Tak więc łaskawszym okiem popatrzyłam na białe spodnie o prostym kroju i podwyższonym stanie, i uznałam je za idealne. Hm, czy są takie w istocie? Możliwe, że w obcasach byłoby lepiej. Tu mam balerinki z Atmosphere i ulubioną bluzkę z H&M, do tego torba z KappAhl i wisior z New Yorker.I jeszcze mało widoczną bransoletkę DIY ;)

2 komentarze:

  1. biale spodnie na lato sa absolutnie rewelacyjne :) pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  2. Zacytuję:
    Niestety moje nogi nie są długie, a dodatkowo posiadam masywne uda i szerokie biodra,--alternatywą mogą być spodnie haremki/alladynki ble nie z jeansu.Od góry miękko będą spływały po biodrach i po udach;a jeżeli zrobisz w kostce ściągacz na szerokiej gumce;uzyskasz ładny efekt na całej sylwetce.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)