czwartek, 2 czerwca 2011

trampolina

Dziś pierwszy raz skakałam na trampolinie, i muszę Wam powiedzieć, że jest to super zabawa. ;) Już to uwielbiam, sama chciałabym mieć taką "zabawkę". Gdy będę mieć dziecko, sprawię sobie, ee....dziecku ;) taką trampolinę.;)
Co prawda po zejściu z niej czułam i nadal odczuwam ból w plecach, moje kości nie nauczone do takich czynów. Ale i tak mi się podoba .;)
Skakałam jeszcze wyżej, ale moja Mamuśka niestety nie potrafi robić zdjęć, i są jakie są...;)
Czasem wychodzi ze mnie takie dziecko właśnie.;)
A tutaj już normalne zdjęcie. Ubrana jestem tak zwyczajnie, zwykło wręcz.
Na sobie mam buty z ATMOSPHERE, spodnie i top  z NEW YORKER, koszulę z F&F, a torbę z KAPPAHL. W uszach oczywiście kolczyki, ale ich nie widać niestety.
Mina trochę niewyraźna, ale to przez słoneczko, które z resztą pięknie że jest.
Miłego dnia!

6 komentarzy:

  1. Ja na trampolinie skręciłam bardzo boleśnie kolano, więc teraz unikam jej jak ognia, chociaż to super zabawa...;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trampolina to według mnie najlepsza zabawa i cały czas próbuję namówić mamę do zakupu pod pretekstem "że to będzie do ćwiczenia ud i pośladków" ;)

    Poobserwujemy się nawzajem ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja również mam w sobie coś z dziecka.
    świetna torba, dawno ją kupiłaś? były jeszcze inne kolory?

    OdpowiedzUsuń
  4. Rose M.
    torbę uwielbiam, a kupiłam ją jesienią, więc pewnie jej nie ma...
    Susie, jasne, każdy pretekst dobry,a czemu nie, możemy sie poobserwować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja wlasnie chce kupic trampoline mlodszemu bratu ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)