wtorek, 28 czerwca 2011

przegląd

Nie było mnie tu kilka dni, gdyż komputer siadł i nie chciał się włączyć.:( Ale na szczęście jest już naprawiony. ;)
Ten długi weekend wykorzystaliśmy z narzeczonym na wycieczki poszukiwawcze ubrań na wesela. ;) Byliśmy w Konopiskach, w centrum "Gwarek" w Tarnowskich Górach, w  Galerii Silesia w Katowicach oraz w największym w Polsce centrum handlowym "Ptak". Od dawna ten "Ptak" mnie pociągał, chciałam tam jechać, ale niestety, szału tam ni ma...Owszem, rzeczy nie są brzydkie (niektóre są-ale to jak wszędzie), i ceny niewielkie, ale....Tak właśnie, jest to "ale". Na swoje poprawiny nie kupiłam sobie nic, ale chociaż kupiłam sobie świetną bluzkę, podobne bluzki widziałam bodajże w Zara i za wiele większą cenę. :) Bluzkę pokażę innym razem. I co jeszcze nabyłam w "Ptaku" ? Narzeczony sprawił mi "meliski", które bardzo chciałam mieć. Było jeszcze kilka innych świetnych butów w niskich cenach (np. śliczne czółenka bądź śliczne koturny za 65 zł), ale niestety nie w moim rozmiarze, szkoda :(.
Narzeczony mówi, że jestem wybredna, ale ja po prostu nie chcę kupić sukienki, którą może ktoś mieć na moim własnym weselu, czy to na prawdę takie trudne do zrozumienia? Na szczęście nie, potem to zrozumiał, hehe. ;)
A poniżej przegląd zdjęć z ostatnich kilku poszukiwawczych dni. ;)
shoes-CCC
dress-Zara
necklace-KappAhl
shoes-Atmosphere
trousers-Reserved
bag-C&A
necklace and top- New Yorker
earrings-H&M
Silesia Katowice ;)
C.d.n. ;)

2 komentarze:

  1. Śliczna ta sukienka z Zary:)

    http://dziewczynakomornika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia, kawa wygląda przepysznie ;) a sukienka jest urocza!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)