wtorek, 21 czerwca 2011

DIY

Dziś chcę Wam pokazać koszulkę, jaką zrobiłam z koszulki. ;) Mianowicie był to stary, zwykły t-shirt, co najciekawsze nie wiem skąd go miałam, bo nigdy nie chodziłam w nim. ;) Naoglądałam się na blogach, w gazetach jak to można odmienić sobie ubrania itp. i też chciałam coś zrobić ;) Moje DIY zawsze ograniczało się do skracania bądź dziurawienia spodni, tak więc tym razem chciałam zrobić coś innego, i zrobiłam! ;) Tada! ;)
W koszulce pokażę się, gdy się ociepli. Dziś pierwszy dzień lata, ale niestety słońca nie ma. :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)