piątek, 27 maja 2011

z wczoraj

Dziś zamieszczam spóźnione posty, tak wyszło, że zdjęcia zrobione były, ale nie dodałam ich w czasie.
Poniższe zdjęcia są z dnia wczorajszego. Wczoraj kochane MAMY obchodziły swoje święto, ale nie tylko, ja także obchodziłam święto wczoraj, mianowicie swoje imieniny.;)  Zawsze 26 maja mama i ja jesteśmy "świąteczne". ;)
Wczoraj  śmigałam w kobaltowym topie  z New Yorker'a, już go uwielbiam ;) Jeśli chodzi o kolor, to niebieski i wszelkie jego odcienie wiodą u mnie prym od dawien dawna.;)  Na sobie miałam też spódnicę z Reserved, wisior od F&F, bransoletkę z zawieszkami, i wiecie co? Bransoletkę tą posiadam jakieś 5 lat, i nadal jest modna, a teraz chyba jeszcze bardziej niż kiedyś. ;)
Moda ciągle zatacza koło, i bardzo dobrze. ;)

1 komentarz:

  1. fajna spodnica i bransoletka!

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)