piątek, 27 maja 2011

z galerii

Pisałam chyba, że w sobotę byłam w galerii, jednakże nie dodałam żadnych zdjęć z tamtego wypadu. Dziś to nadrabiam, prawie tydzień po fakcie.;)
Pisałam, że szukałam sukienki, ale mojemu D. spodobały się szczególnie dwie , i postanowił, że na moje imieninki sprawi mi dwie sukienki, nie jedną. :) Ucieszyłam się bardzo, ale która z Was nie ucieszyłaby się? A co jeszcze powiedział mi narzeczony? Powiedział-"No, to teraz będziemy przychodzić tylko tutaj, bo tu od razu coś sobie wybrałaś." ;) Powiedział tak dlatego, bo przemierzyłam kilka sklepów, m.in. Mohito, H&M, Reserved, Bershka, Stradivarius, Motivi, KappAhl, Top Secret, New Yorker, Cubus. Hm, nawet nie kilka jak widzę. ;) I nie wybrałam tam sukienki, a w Zara od razu przypadło mi do gustu aż 5 sukienek. ;) Ucieszyły mnie słowa narzeczonego, bo w Zara zawsze coś mi się podoba. Z resztą, praktycznie w każdym wyżej wymienionym sklepie coś mi się podoba........;)
To ta druga sukienka, którą kupił mi narzeczony. Pierwszą już znacie, byłam w niej na komunii. ;)
Ta też ładna, prawda?
Tutaj już śmigam do auta z nowymi sukienkami w ręce. ;)
A na sobie miałam:
shoes-rynek
trousers-Esprit
shirt-F&F
bag and belt-sh
earrings-Zakopane ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)