sobota, 28 maja 2011

lambada

Piosenka, którą tu wrzucam kojarzy mi się z lambadą. ;) Gdy byłam małą dziewczynką, miałam beżowo-czekoladową spódniczkę lambadówkę, i kręciłam się w niej w rytm muzyki. ;)
Bardzo polubiłam piosenkę Jennifer, a Wy?
Póki co, lambadówki nie mam na sobie, ale mam sukienkę, w której też śmiało mogę się kręcić;)
http://w449.wrzuta.pl/audio/3lFX82RfO9f/jennifer_lopez_pitbull_-_on_the_floor_official_version_hq
sukienka-Reserved

Na obiedzie z mamą i siostrą. Co prawda ich nie widać, ale to dlatego, że nie chcą się ujawniać ;)
I na koniec smaczny posiłek.
Papa! ;)
Miłego weekendu!!

2 komentarze:

  1. Beautiful dress!!!You look great!
    http://chiccastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. obiad wygląda pysznie :) super torba!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)