wtorek, 10 maja 2011

inspiracja

Ciągle szukam sukienek na swoje poprawiny, przeglądam sobie różne strony i owszem, podobają mi się sukienki, nawet bardzo wiele sukienek podoba mi się, ale  na swoje poprawiny chcę czegoś innego, czegoś co wiem, że żadna inna dziewczyna/kobieta na moim weselu nie będzie miała. Dziś nawet spotkałam ładną sukienkę w sklepie , ale sama nie wiem czy kupować czy jeszcze szukać. A póki co przeglądając sobie kiecki w necie, ta wpadła mi w oko :
Fajna, ale nie na poprawiny dla panny młodej, przynajmniej według mnie...;)

1 komentarz:

  1. OH co za seksapil .... piekna rzeczywiscie jest ta sukienka ale po 1. nie dla mnie, po 2. nie na rozmiar powyzej M (czyli znowu nie dla mnie). AHAH ale zawsze mozna pomarzyc :) powodzenia w poszukiwaniach tej idealnej

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)