środa, 18 maja 2011

favourite

Moje ulubione spodenki pochodzą ze Stradivariusa. Zimą kupił mi je narzeczony. Podobały mi się, uznałam, że będą fajną bazą, i nie myliłam się. Uwielbiam te spodenki i uważam, że pasują niemal do wszystkiego ;) Postanowiłam, że od czasu do czasu będę tu zamieszczać posty tytułowane : "Jeden ciuch + reszta". Posty odnośnie tego, jak za pomocą jednego ciucha ( bazy )  plus różnej reszty można stworzyć całkiem różne kompozycje ubrań.;)
Pod spodem  kilka propozycji z ulubionymi spodenkami w roli głównej. ;) ;

Buty-zwykły sklep
Torebka-sh
Top-New Yorker
Wisior-F&F
Buty-Boot Square
Zakolanówki-Reserved
Top-New Yorker
Naszyjnik-KappAhl
Torebka-sh
Koperta i top-F&F
Buty-rynek
Szal-zwykły sklep
Bransoletka-stoisko





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)