środa, 27 kwietnia 2011

poszukiwania sukienki

Ciągle trwają, ale jak na razie tylko w internecie... W zeszłym tygodniu biegałam po galerii, nie za sukienka, ale troszkę próbowałam się rozejrzeć, i co? I uznałam, że to będzie bardzo trudne,to znalezienie sukienki takiej, jaka wpasowałaby się w to, czego chcę. A czego chcę? Chcę sukienki niepowtarzalnej, sukienki innej niż sukienki reszty gości weselnych. Sukienka, którą Wam pokażę, siostra wygrzebała z neta. Sukienka podoba mi się, ale chciałabym sukienkę krótką bądź krótko-długą, np. przód krótki, tył długi. W głowie pojawia się myśl o krawcowej...
Co myślicie o takiej sukience?

1 komentarz:

  1. Ładna ta sukienka :)
    Dodaję do obserwatorów i liczę na to samo.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)