czwartek, 21 kwietnia 2011

nie podoba mi się to

A mianowicie co mi się nie podoba? To, że za tą koszulę dałam (a w zasadzie mój Luby dał ) prawie 100 zł w Stradivariusie, a dziś niemal identyczną widziałam za 40 zł! Czy jakość tamtej była gorsza? Przyznam, że tamta nie wydawała się badziewiem. Różnica oprócz ceny jest taka, że moja ma pasek i szeleczki na ten pasek, a tamta miała guziki, które nie wyglądały fajnie. Tamta nie miała żadnej metki, moja ma metkę Stradivarius.  Pewnie gdybym ja kupiła tą koszulę za 40 zł, a widziała niemal identyczną za 100 zł, cieszyłabym się, że moja kosztowała tylko tyle. Ale niestety jest odwrotnie, co mnie nie cieszy i nie podoba mi się to. Nie podoba mi się to tym bardziej, że jakość koszuli za 40 zł nie była gorsza....A może mi się wydawało....?
buty-atmosphere,mini-h&m,torba-reserved,kolczyki-z Zakopca, kieł-new yorker

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)