wtorek, 5 kwietnia 2011

mini shopping ;)

Niestety moje najnowsze zakupy są skromne, bluzka z h&m, bardzo lubię ten sklep, prawie wszystko mi się w nim podoba ;) I większość rzeczy z niego chciałabym mieć ;) Szal-apaszka-chusta- w końcu kupiłam! ;) Naoglądałam się mnóstwo chust, szali, apaszek i zdobyłam. Prawdę powiedziawszy chciałam w kwiaty, bo ja totalnie nic nie mam w kwiaty ( ach nie!-torbę mam w kwiaty ), ale ta w serca zdobyła moje ...serce ;) I kupiłam jeszcze belissę na poprawę moich słabych włosów i paznokci. Szczerze powiedziawszy to moje paznokcie są w opłakanym stanie, jeszcze mi nie pękły, ale się rozdwajają i są żółte jak u zatwardziałej palaczki, a przecież nie palę. Zdaję sobie sprawę, że to od lakierów do paznokci, a teraz tym bardziej muszę malować paznokcie dalej, by ukryć te paskudy. Swoją drogą - uwielbiam malować paznokcie. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)