wtorek, 22 marca 2011

zabiegany dzień

Dzisiejszy dzień spędziłam biegając, no dobrze, może nie biegając ;), a chodząc na obcasach, od jednego miejsca do drugiego. Pomimo to, byłam zadowolona, bo :
-słońce pięknie świeciło ;
-chodziłam w czółenkach i letniej kurtce ;
-wiatr rozwiewał mi włosy ;
-odwiedziłam dawno nie odwiedzany sklep .
Co jeszcze? Właściwie nic więcej nie było potrzeba, wiosna robi swoje.
Czuję, że coś tu miałam jeszcze zamieścić, ale zupełnie wyleciało mi z głowy co to takiego...
Torebki są 3, tak naprawdę były dwie ;)
buty-obuwnicz, mini-h&m, koszula-calvin klein, parka-f&f, szara torba-f&f, czerwona torebka-deichmann, zielona torba-kappahl
A na koniec piosenka, którą ostatnio uwielbiam. :)
http://koktajlarbuzowy.wrzuta.pl/audio/8zGKaA6p9dJ/hurts_-_stay

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)