poniedziałek, 21 marca 2011

wiosna!!!

W końcu przyszła!! ;)
A wraz z nią lepsze humory ;)
I kolory...
buty-boot sguare
rajtki-gatta
spódnico-spodnie-stradivarius
bluzka-po mamie
korale-sklep zwykły
kolczyki-stoisko biżuteryjne
marynarka-sh
różowa koperta-f&f
czerwona torebka-deichmann
pasek-sh
Do różu nigdy specjalnie nie byłam przekonana, ale do takiego odcienia różu podchodzę pozytywnie. Natomiast jasny róż nie jest w stanie mnie przekonać, kojarzy mi się z dziecinnymi ubrankami. Co prawda pastelowy róż, to już inna strona medalu, gdybym spotkała coś w pastelowym różu, jakąś zwiewną bluzkę, żakiet, myślę, że skusiłabym się.
Zestaw, który prezentuję powyżej, miałam na sobie w sobotę.
Dziś jeszcze nie wiem co założę, stanę przed szafą i "będę się modlić". Jak zwykle.....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)