poniedziałek, 21 marca 2011

wiosenna kurtka!

Tak! Dziś po raz pierwszy w tym roku założyłam wiosenną kurtkę, a oprócz tego, że wiosenną, to jeszcze NOWĄ! ;) Kurtkę tą kupiłam chyba na początku zimy, ale pewna nie jestem, zastanawiałam się wtedy jeszcze nad kurtką coś jakby ramoneska, ale tamta okazała się albo za duża (kolor szary) albo za mała (kolor czarny), a ta jest idealna ;) Właściwie to podwinęłam rękawy, bo są przydługie, ale i tak jest idealna, prawda? ;) Zwykle nie robię zakupów zapasowych, czyli tak jak było w przypadku tej kurtki, gdy coś kupuję, to kupuję od razu do chodzenia. Ale może teraz ta radość jest jeszcze większa?
I moje ulubione buciki, noszę je już 4-ty rok, i nic się z nimi niedobrego nie dzieje, nawet flek się nie starł. Zawsze jak je wyciągam, wiem, że to już WIOSNA ;)
buty-obuwniczy
spodnie-amisu
koszula-stara jak świat-DIY
sweter-c&a
pasek-sh
okulary-stoisko gdzieś nad morzem
zielona torba-kappahl
szara torba-f&f
kurtka-f&f

Chcę Wam jeszcze pokazać książkę, którą właśnie skończyłam dzisiaj czytać  :
polecam. A teraz książki, które czytam obecnie :
również polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)