piątek, 11 marca 2011

trochę techniki

Ostatnio zachciewa mi się i właściwie potrzebuję pilnie i bardzo netbook'a . A jeszcze gdy oglądam te wszystkie ładne, malutkie, zgrabniutkie, niczym damskie kopertówki , to zachciewa mi się jeszcze bardziej. Jakiś czas temu marzył mi się laptop, ale ostatnio aż roi się od tych mniejszych "laptopików" ;) Jakiś czas temu byłam w Media Markcie, gdzie przynajmniej podotykałam sobie tych nowoczesnych, lśniących cudenek techniki. Przeglądałam nawet torby na laptopy, netbook'i, i niestety na tym się skończyło. 
Zbliża się wypłata, więc marzenie staje się bardziej realne, ale czy na tyle realne, że sprawie sobie ten kolorowy, nowoczesny i jakże mi przecież potrzebny gadżet ? Mam nadzieje, że tak ;)
Oto kilka modeli, które zwracają mą uwagę :
Wszystkie te modele bardzo mi się podobają, mam kilka szczególnych faworytów ;) Jak widać, nie piszę nic o ich pojemności, możliwościach i tego typu sprawach, gdyż...to już jest troszkę mniej ważne...;) Oczywiście ważne jest, jak najbardziej, ale dla mnie KOBIETY ważniejszy jest design niż to co skrywa to śliczne opakowanie. 
Oczywiście mowa tylko o tym, co powyżej, bez mylnych skojarzeń.
Co jeszcze przydałoby mi się?
Telefon, nowy telefon komórkowy.
Np.taki :
Co jeszcze przydałoby mi się?
O tym innym razem....














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)