piątek, 25 marca 2011

szarak

Kolor szary nigdy nie należał do kolorów, które w jakiś sposób zachęcały mnie do oglądania, przymierzania czy tym bardziej do kupowania czegokolwiek. Szary kojarzył mi się po prostu nie ciekawie, i wręcz biednie... Jednakże od jakiegoś czasu, może od roku, moje podejście do koloru szarego zmieniło się, zaczęłam postrzegać ten kolor jako ciekawy, jako fajną bazę do reszty ubrań, i w końcu nawet kupiłam coś szarego. ;) Obecnie szary  można znaleźć u mnie w szafie, w pokoju, na paznokciach...
Szary to nie jest jakiś tam szarak ;)
C&A

TOP SECRET
H&M
ACTION
RESERVED

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)