środa, 9 marca 2011

ptaków śpiew, wiatru szum, jakoś tak

Uwielbiam to co się teraz dzieje! Przedwiośnie! ;) To słońce, które jest zapowiedzią tego, co już pomału nadchodzi, te ptaki śpiewające,ach!  Byłam dziś na spacerze, nie chciało mi się wracać do domu. To czyste powietrze robiło swoje. Słuchałam ptaków, czułam się wolna...Nie ma to jak przyroda, która jest dookoła Ciebie.Dzięki, której można oderwać się od tej zwariowanej rzeczywistości, a pro po niej, wrzucam Wam kilka słonecznych zdjęć :
Niestety spacer musiał się zakończyć, trzeba było wracać do obowiązków ( czyt.praca ).
Do której ubrałam się tak :

Na sobie miałam:
buty-allegro
rajtki-gatta
spódniczka-h&m
bluzka-h&m
kieł-new yorker
kolczyki-zakopiańskie stoisko
Były jeszcze dwie torby, ale zdjęcie jest nieświeże ( czyt. niedzisiejsze ).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)