poniedziałek, 14 marca 2011

poszukiwania

Dziś z siostrą i mamą udałam się na poszukiwania sukni ślubnej ;) Myślałam, że będę marudzić, że trudno będzie mi się zdecydować itp. ;) Natomiast wchodzę do pierwszego salonu sukni ślubnej, pierwsza suknia jaka wpadła mi w oko, okazała się TĄ ! ;) Żadna inna nie zrobiła na mnie takiego wrażenia, owszem w katalogu spodobały mi się chyba jeszcze jakieś 2 sukienki, ale nie przebiły TEJ . Jest piękna, inna, bajkowa, śliczna, bieleńka, połyskująca, idealna ;)  Czułam się w niej jak księżniczka, i nie mogłam uwierzyć, że za niedługo będą PANNĄ MŁODĄ! ;) Szok....To naprawdę się dzieje.
Tak wybrałam się na poszukiwania tej jedynej :
A ubrana byłam w :
buty-allegro
rajstopki-?
spódnico-spodnie- stradivarius
sweter-bershka
torba-kappahl
kurtka-f&f
kolczyki-h&m
komin-f&f
pierścionek-zaręczynowy d'iamor

A teraz TA JEDYNA SUKIENKA ! :

4 komentarze:

  1. hmmm sukienka bardzo fajna , jednak góra prześwituje więc co zrobisz żeby ładnie w niej wyglądać ?;p Chodzi mi o to czy zamierzasz założyć biały , beżowy stanik ? Nie bardzo jakoś mogę sobie to wyobrazić ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę mieć silikonowe wkładki, założę je do przymiarki i zobaczę jak to będzie wyglądać, ale myślę, że będzie dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sylikonowe wkładki takie przyklejane? One są niewygodne moim zdaniem, odklejają się i praz to nie są komfortowe :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wkładki silikonowe faktycznie nie są komfortowe, ale jeśli bluzka czy sukienka jest luźna, a tu sukienka jest ciasna ze względu na gorset, więc silikony będą dociśnięte ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)