środa, 9 marca 2011

Pierwsza notka

mój look
buty-boot sguare
rajtki-?
spódnico spodnie-stradivarius
bluzka-z Zakopca
koperta-f&f
Cóż, padło i na mnie.;) Założyłam bloga. Właściwie nie wiem dlaczego dopiero teraz, przecież w moim życiu przewinęło się już mnóstwo dzienników-pamiętników. Widocznie wcześniej nie natchnęło mnie na to tak, jak teraz ;)
Ten post, pierwszy post jest powrotem do przeszłości, mianowicie do dnia ...wczorajszego ;) DNIA KOBIET!  
Wrzucam kilka fotek mego wczorajszego dnia.
książki, które dostałam


błękitna laguna
Zdjęcia niestety nie są w tej kolejności, w której być miały, ale myślę, że i tak źle mi nie poszło, jak na pierwszy raz ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)