czwartek, 17 marca 2011

Hot kolor

Dziś odwiedziłam jedną z ulubionych drogerii i kupiłam tam kilka potrzebnych kosmetyków ;) Kupiłam też najnowszego HOTa.
A w HOT'ie spodobało mi się duuuużo rzeczy! ;) M.in. :
Myślę, że coś kolorowego znajdzie się w mej szafie, bo prawdę powiedziawszy, niewiele w niej kolorów...:(
Pastele-kiedyś wydawały mi się mdłe, teraz uważam, że są świetne!
Biel zawsze na czasie, u mnie w szafie też .
Kolormix? Czemu nie? - w dodatkach.
Motywy zwierzęce podobają mi się, ale jakimś trafem nic nie mam ani w panterkę, ani w jakiegoś węża, normalnie nic! A przydać-przydałoby się.
Kwiatów też w mej szafie brak, oh my god!
Tak wrzucam teraz te zdjęcia i myślę sobie-kurczę! nic nie mam z tych motywów!! Ale nie, uff-paski chociaż mam ;) Ale nie pogardziłabym jeszcze jakimś pasiakiem...
A na sobie testowałam zestaw z zagrzebanymi w szafie spodniami :
Jakość zdjęć-powalająca!

czarne botki-humanic, siostry
czółenka-boot sguare
botki sandałkowe-zwykły sklep
spodnie-goodies
koszulka-reporter, siostry
katana-new look, sh
różowa koperta-f&f
czarna mała torebka-sh
zielona torba-kappahl
torba w kwiaty- allegro
bransoletka-kappahl
kolczyki-new yorker

1 komentarz:

  1. Super.
    Nadchodzące trendy też bardzo przypadły mi do gustu.
    Powodzenia w rozwijaniu swojego bloga ;*
    Ps; też lubię hot z takich modowych gazet.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)
P.S. Nie wysyłaj zapytań w stylu "będziemy się nawzajem obserwować?", "podoba mi się Twój blog, może będziemy się obserwować?", itp., jeśli chcesz obserwować, po prostu obserwuj. ;)